" A művészet, érték! "

Péczely Attila Alapfokú Művészeti Iskola

Fülöp Boglárka

2020. április 12. - RadicsRichard

Néptánc, május utolsó hete

 

Kedves Gyerekek! 

Mivel a művészeti iskolában ez az utolsó tanítási hét, így házi feladatot már nem kaptok! 

Köszönöm mindenkinek az egész éves munkáját, mindenki nagyon szépen dolgozott! 

Köszönöm a vészhelyzet alatti kitartásotokat is! 

A nyárra sok szép élményt, jó pihenést, hatalmas nyaralást kívánok, és ha tehették táncoljatok minél többet! 

Hatalmas ölelés és millió puszi,

Bogi néni

Kedves Szülők!

Aki még nem adta le az iskolában (Péczely) a bizonyítványt, kérem, tegye meg legkésőbb jövő hét végéig!

Köszönettel:

Bogi

 

Néptánc, május harmadik hete

Kedves Gyerekek! 

Elküldtem emailben egy rövid táncfolyamatot, kérlek benneteket, gyakoroljátok, és küldjétek el nekem videón csütörtökig! 

Bogi néni

 

Néptánc, május második hete

Kedves Gyerekek! 

Keressetek egy népi mondókát, tanuljátok meg, és küldjétek el nekem videón! 

Bogi néni

 

Néptánc, május első hete

 

Kedves Gyerekek!

Válasszatok egy számotokra szimpatikus tavaszi népdalt, és énekeljétek fel nekem videóra! 

Bogi néni

 

Néptánc, április utolsó hete

 

Kedves Gyerekek!

Ügyesek voltatok a játékban! 

Most kaptok egy kis pihenőt! 

Arra kérlek benneteket, nézzetek meg egy Magyar népmesét, és figyeljetek oda a népi motívumokat, valamint a népzenére! 

Ha megnéztétek, küldjétek el nekem a linkjét! 

Jó mesenézést, Bogi néni!

 

 

Néptánc, április harmadik hete 

 

Kedves Gyerekek!

Ezen a héten a múlt heti játékot kérem, csak zenére! 

Küldöm a hozzávaló zenét! 

Jó játékot! 

Bogi néni

 

Néptánc, április második hete

 

Kedves Gyerekek!

Ezen a héten egy játékot hoztam nektek! 

A tanult tánclépéseinkhez kapcsolódik! 

Vágjatok ki papírból annyi mennyiségű négyzetet, kört, téglalapot, háromszöget, félkört, amennyit szeretnétek! 

Tegyétek le egymás után, tetszőleges sorrendben, egy vonalban a földre, és úgy haladjatok előre! 

Négyzet: elől-oldalt tititá

Kör: kitesz-kitesz-hátul-hátul-zár

Félkör: kitesz-kitesz zár

Háromszög: bent-kint tititá

Téglalap: hosszú lépés

Csak zene nélkül kérem!

Bogi néni

 

Néptánc, április első hete

 

Kedves Gyerekek! 

A mai órán nézzetek meg egy videót arról a táncról, amit mi is tanultunk idén! Írjátok le csütörtökre mi tetszett benne és mi nem! 

Jó szórakozást kívánok! 

Bogi néni

 

Néptánc, március utolsó hete

Kedves Gyerekek! 

Köszönöm szépen az előző heti házi feladatot, megkaptam majdnem mindenkitől! 

Ezen a héten a hosszú motívumot ismételjük! 

Elküldtem emailben az általam feltáncolt videót! 

Csütörtökre kérem szépen tőletek is! 

Bogi néni

 

Néptánc, március 3. hete

 

Kedves Gyerekek! 

A mai órán a következő tánclépés kerül ismétlésre! 

Emailben küldtem egy általam táncolt videót! 

Csütörtökre kérem tőletek is videón! 

Bogi néni

A bejegyzés trackback címe:

https://peczelyattila-ami.blog.hu/api/trackback/id/tr6815608434
süti beállítások módosítása